Vito Tourer

Новий Віто - Нові можливості.

Детальніше про моделі

Фургон

Хоче. Може. Робить.

Детальніше про моделі

Вантажопасажирський

Хоче. Може. Робить.

Детальніше про моделі

Фургон

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Мікроавтобус

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Бортова платформа

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Шасі

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Marco Polo

Зорі на небі в дорозі: кемпери для дозвілля й подорожей Marco Polo.

Детальніше про моделі

Actros

Усі говорять, а ми робимо.

Детальніше про моделі

Actros L

Новий Actros L.

Детальніше про моделі

Actros F

Ваш ключ до світу вантажних автомобілів Mercedes-Benz.

Детальніше про моделі

Atego

Перевезення на будівництві. 7,5-16 тонн.

Детальніше про моделі

Arocs

Перевезення на будівництві. 18–41 тонна.

Детальніше про моделі

Unimog

Розширюємо кордони. Встановлюємо стандарти.

Детальніше про моделі

Рама

Рама: міцність, довговічність і зручність установки кузовів

Ідеальна рама — міцна, надійна і з готовими монтажними отворами
Рама для автомобілів Atego була спеціально сконструйована з урахуванням вимог, що висуваються до розвізних вантажівок. Її відмітною особливістю є двосекційність. Передню частину рами утворюють два похилих лонжерона з Z-подібним профілем, які дозволяють опускати її. У випадку вантажівок Atego масою до 10,5 тонн або їх 12-тонних варіантів в низькорамному виконанні, це дає можливість використовувати кабіни з невисоким, односхідчастим входом. Одночасно Z-подібний профіль створює простір для установки агрегатів. І, природно, ця рама відрізняється екстраординарною міцністю: для установки вантажопідйомного борту (з навантаженням до 1,5 тонн) не знадобиться використовувати будь-які посилення рами або монтувати допоміжну раму.

Крім того, у цієї рами є найкращий захист від іржі – готові монтажні отвори. У поєднанні з катодним ґрунтуванням методом занурення ці отвори оптимально захищають раму вантажівки Atego від корозії. Завдяки наявності монтажних отворів, розташованих з кроком 50 мм, установка будь-якого варіанту кузова або будь-яких навісних деталей на зразок паливних баків, глушників і батарей не потребує просвердлювання додаткових отворів. Таким чином, кузови можуть без жодних проблем збиратися заздалегідь і потім швидко встановлюватися на шасі. В результаті час простою автомобіля у виробника кузову скорочується. А антикорозійний захист рами не пошкоджується, і це продовжує життя вантажівці.