Vito Tourer

Новий Віто - Нові можливості.

Детальніше про моделі

Фургон

Хоче. Може. Робить.

Детальніше про моделі

Вантажопасажирський

Хоче. Може. Робить.

Детальніше про моделі

Фургон

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Мікроавтобус

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Бортова платформа

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Шасі

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Marco Polo

Зорі на небі в дорозі: кемпери для дозвілля й подорожей Marco Polo.

Детальніше про моделі

Actros

Усі говорять, а ми робимо.

Детальніше про моделі

Actros L

Новий Actros L.

Детальніше про моделі

Actros F

Ваш ключ до світу вантажних автомобілів Mercedes-Benz.

Детальніше про моделі

Atego

Перевезення на будівництві. 7,5-16 тонн.

Детальніше про моделі

Arocs

Перевезення на будівництві. 18–41 тонна.

Детальніше про моделі

Unimog

Розширюємо кордони. Встановлюємо стандарти.

Детальніше про моделі

25 років Mercedes-Benz Actros

Андреас фон Вальфельд, керівник відділу маркетингу, продажу та обслуговування Mercedes-Benz Trucks:

«Ось уже чверть століття Mercedes-Benz Actros є флагманом нашого асортименту продукції».

Двадцять п'ять років тому Mercedes-Benz розпочав новий шлях з Actros – вантажівкою, спеціально створеною для далеких перевезень.

Перше покоління, випущене в 1996 році на ознаменування 100-річчя вантажівки, було винайдено Готлібом Даймлером.

У всьому світі було продано понад 1,4 мільйона вантажівок цієї серії преміум-класу, що є явним доказом  задоволених клієнтів», – додав фон Валльфельд.

Той факт, що кожне покоління Actros вигравало титул «Міжнародна вантажівка року», який присуджується журналістами по комерційних автомобілях з усього світу, свідчить про надзвичайний успіх цієї моделі. 

Протягом чверті століття Mercedes-Benz Actros оновлювався знову і знову:

спочатку з погляду ефективності та безпеки руху; наступним етапом були надійність чи комфорт; а останнім часом – і з погляду електромобільності. 

  • • П'ять поколінь Actros експлуатуються для перевезення важких вантажів на далекі відстані по всьому світу. 
  • • Завдяки постійним інноваціям Mercedes-Benz Actros знову і знову встановлює нові стандарти, починаючи з 1996 року.
  • • Численні технічні досягнення, такі як перша система допомоги при екстреному гальмуванні, яка незалежно реагує на перешкоди,
  • Система допомоги при напівавтоматичному керуванні (рівень 2), відзначила свою прем'єру саме у Mercedes-Benz Actros.
  •  На початку жовтня 2021 року розпочалося серійне виробництво нового eActros з повністю електричним приводом для важких вантажних перевезень. 

 

 

Встановлено нові стандарти 

З 1996 року кожне покоління Actros відігравало роль першопрохідців у сфері безпеки, оптимальної витрати палива, мережевої взаємодії та комфорту.

Actros 1 відрізнявся повністю автоматизованим перемиканням передач з електронною гальмівною системою (EBS), шиною CAN та величезною кабіною з рівною підлогою.

В Actros 2 основні моменти включали адаптивний круїз-контроль, активну систему екстреного гальмування, систему утримання смуги руху, трансмісію Powershift та нову концепцію зберігання речей. Actros 3 мав вражаючі характеристики, такі як датчик світла та дощу, вдосконалена система екстреного гальмування Active Brake Assist та оновлена трансмісія Powershift, перш ніж Actros 4 встановив нові стандарти з новим поколінням двигунів зі специфікацією Euro VI, GPS.

Система круїз-контролю Predictive Powertrain Control, вдосконалена система Powershift, також допрацювала Active Brake Assist 4 з функцією виявлення пішоходів та Sideguard Assist. 

Actros 5, доступний з 2018 року, мав чотири світові прем'єри. З Active Drive Assist (ADA) перша у світі система допомоги при напівавтоматичному керуванні (рівень 2) була запущена в серійне виробництво.

ADA активно допомагає водію в певних умовах поздовжнім і поперечним веденням вантажівки і може автоматично підтримувати відстань до транспортного засобу, що йде попереду, прискорюватися, а також керувати кермом, якщо дотримані необхідні системні умови, такі як достатній радіус повороту або чітко видима дорожня розмітка. Ще більший захист пішоходів забезпечує Active Brake Assist 5, система екстреного гальмування, яка може застосовувати максимальне гальмування з повною зупинкою у відповідь на людей, що рухаються.

Також уперше з вантажівки зняли зовнішні дзеркала заднього виду. Натомість новий Actros має MirrorCam як стандартне обладнання.

Четверта світова прем'єра торкнулася робочого місця водія вантажівки: мультимедійна кабіна у новому Actros складається з двох великих кольорових дисплеїв – основного кольорового дисплея за кермовим колесом та додаткового дисплея у вигляді сенсорного екрану. З червня 2021 року останнє покоління Actros пропонує Active Drive Assist другого покоління (ADA 2) як додаткове обладнання.

Увімкнена до неї підфункція Emergency Stop Assist здатна ініціювати аварійну зупинку, якщо водій більше не керує кермовим колесом, незважаючи на візуальні та звукові попередження. Крім того, з червня 2021 доступна функція Active Sideguard Assist.