Vito Tourer

Новий Віто - Нові можливості.

Детальніше про моделі

Фургон

Хоче. Може. Робить.

Детальніше про моделі

Вантажопасажирський

Хоче. Може. Робить.

Детальніше про моделі

Фургон

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Мікроавтобус

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Бортова платформа

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Шасі

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Marco Polo

Зорі на небі в дорозі: кемпери для дозвілля й подорожей Marco Polo.

Детальніше про моделі

Actros

Усі говорять, а ми робимо.

Детальніше про моделі

Actros L

Новий Actros L.

Детальніше про моделі

Actros F

Ваш ключ до світу вантажних автомобілів Mercedes-Benz.

Детальніше про моделі

Atego

Перевезення на будівництві. 7,5-16 тонн.

Детальніше про моделі

Arocs

Перевезення на будівництві. 18–41 тонна.

Детальніше про моделі

Unimog

Розширюємо кордони. Встановлюємо стандарти.

Детальніше про моделі

Керованість

Ми не просто поліпшили керованість автомобіля. Ми вивели її на новий рівень.

Рама, шасі, підвіска і рульове управління - всі ці елементи об'єднані в Actros в один винятковий механізм. Вони можуть похвалитися точністю швейцарських годинників і забезпечують абсолютно новий досвід водіння: чудовий, безпечний і більш розслаблений, ніж будь-коли раніше.

Всі елементи підвіски Actros були змінені і відмінно скоординовані: від підвіски нових сидінь до трьох доступних варіантів кабіни і 4-камерної пневматичної підвіски задньої осі, забезпечуючи максимальну плавність ходу. Це зменшує навантаження на транспортний засіб і вантаж, а також підтримує робочий стан керма, рами і задніх осей.

Рульове управління

Рульове управління чутливе і точне. Це можливо завдяки передовому рульовому механізму з поліпшеною рульової кінематикою та точного налаштування рульового зусилля відповідно до дорожньої ситуації. Рама стала ширше на 90 мм (834 мм) для значного поліпшення стійкості і керованості.

Більш широке положення балонів, використовуваних для нової стандартної 4-камерної пневматичної підвіски, також є чинником, що підвищує стійкість. Важливу роль також відіграє нова конструкція задньої осі*. Для цієї мети звичайний важіль був, так би мовити, розібраний: точки кріплення двох поздовжніх важелів на задній осі були винесені далі назовні. Це призвело до більш стабільної поведінки задньої осі. У поєднанні з новим рульовим управлінням, це виражається в: більшої поперечної стійкості, меншому коченні, меншій кількості рульових коригувань і кращий ефект підрулення задніх коліс, для відмінного відчуття від водіння і впевненості в безпеці. Коротко: ми не просто поліпшили керованість автомобіля. Ми вивели її на новий рівень.

* Тільки для автомобіля з колісною формулою 4х2, не для Actros Loader