Vito Tourer

Новий Віто - Нові можливості.

Детальніше про моделі

Фургон

Хоче. Може. Робить.

Детальніше про моделі

Вантажопасажирський

Хоче. Може. Робить.

Детальніше про моделі

Фургон

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Мікроавтобус

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Бортова платформа

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Шасі

Найкращий  Sprinter в історії.

Детальніше про моделі

Marco Polo

Зорі на небі в дорозі: кемпери для дозвілля й подорожей Marco Polo.

Детальніше про моделі

Actros

Усі говорять, а ми робимо.

Детальніше про моделі

Actros L

Новий Actros L.

Детальніше про моделі

Actros F

Ваш ключ до світу вантажних автомобілів Mercedes-Benz.

Детальніше про моделі

Atego

Перевезення на будівництві. 7,5-16 тонн.

Детальніше про моделі

Arocs

Перевезення на будівництві. 18–41 тонна.

Детальніше про моделі

Unimog

Розширюємо кордони. Встановлюємо стандарти.

Детальніше про моделі

Огляд

Численні інновації - одна задача: зниження витрати палива.

Витрата палива до 7% нижче за Євро V і до 5% нижче за Євро VI - це приголомшлива паливна економічність Actros в порівнянні з його попередником. Це стало можливим не тільки завдяки повністю зміненим двигунам - безліч компонентів були оптимізовані, що прямо або побічно привело до зниження витрати палива. Інноваційна допоміжна система Predictive Powertrain Control допомагає заощадити до 5% палива.

Двигун, коробка передач, мости, допоміжні споживачі, опір вітру і опір коченню - при розробці Actros ми торкнулися всіх сфер, які могли внести свій вклад в зниження витрати палива. На додаток до економічних рядних двигунів і поліпшеному охолодженню двигуна, розробки, спрямовані на зниження витрати палива, також включають в себе широкий вибір передавальних відносин заднього моста, в залежності від певних завдань. Опціонна інноваційна система інтелектуального управління трансмісією включає в себе підбір стилю водіння з урахуванням топографії для автоматичної КПП. За допомогою системи супутникового позиціонування і 3D дорожньої карти, система розрізняє траєкторію дороги, майбутні спуски або підйоми і може діяти відповідно за рахунок оптимізації точки перемикання і швидкості круїз-контролю в достроковому режимі. Це може дати додаткову економію палива до 5%. Більш того, малий час, необхідний для перемикання передач, і режими КПП «Economy» або «Fleet» підтримують економічний стиль водіння.

Зниження витрати палива допоміжними системами.

Потенціал для економії палива допоміжними системами також був поліпшений: блок керування пневматичною системою діє на основі попиту, наприклад, економить паливо, контролюючи його подачу при уповільненні. Насос гідропідсилювача рульового управління дозволяє економити енергію, тому що його зусилля регулюється при низьких оборотах двигуна. Інноваційна, в стандартному оснащенні, система утилізації залишкового тепла двигуна економить паливо. Опціональний, водяний автономний обігрівач гарантує, що двигун і кабіна нагріваються окремо - і, отже, економніше. Конструкція кабіни була оптимізована аж до найдрібніших деталей, щоб зменшити лобовий опір.

Оптимізована аеродинаміка, знижений опір коченню.

Опціонні аеродинамічні елементи кузова дозволяють ще більше знизити витрату палива. Actros можуть бути оснащені системою контролю тиску в шинах (опція). Недостатній тиск в шинах може призвести до підвищеної до 4% витраті палива. І опір коченню для моделей з напівпричепом і колісною формулою 4 х 2 може бути додатково зменшений шляхом установки опціональних надшироких шин * на провідній осі. Коротко: з економією палива до 7% з Євро V і до 5% з Євро VI, Actros пропонує кращі технології для роботи з більш високою прибутковістю, ніж його попередник.

* Стандартне обладнання на Actros Loader